lørdag den 14. november 2009

Jimmy Choo for H&M



Igår var jeg til før-salg sammen med Deppe. Vi ankom, og der var godt nok mange mennesker samlet udenfor allerede. Vi kom ind efterhånden, og  fik både champagne, vand og snacks. Der var Dj og god stemning. Da startskuddet gik, væltede masserne nærmest ind for at rage sko og tøj til sig. Det var ganske underholdende. Jeg fik fat i en buksedragt som jeg havde udset mig. Men desværre viste det sig at Hr. kæreste havde lånt mit dankort, så jeg alligevel måtte gå tomhændet hjem. heldigvis for mig, var der goodiebags, hvor de havde været så søde at give os et armbånd med fra kollektionen, som jeg faktisk havde forudset mig fra nettet. Så alt i alt var det en sjov oplevelse, selvom jeg ikke helt fik det jeg havde udset mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar