onsdag den 23. september 2009

Dagens klude

Jeg er ret casual idag… Er i lidt underligt humør pt. Burde ha´ siddet til matematik B nu, men havde virkelig ikke lyst, og kunne ikke overskue det, så jeg valgte at blive hjemme og lave 1-grads lininger.. Igår var jeg i Kvickly med min kæreste. Mens vi kiggede på aftensmad, så jeg en mand som stjal noget sprut. Jeg tænkte at jeg havde et ansvar, og gik ned og sladrede til personalet. Det resulterede i at jeg, da jeg var færdig med at handle, blev stoppet af den pågældene medarbejder som jeg sladrede til. Han ville såmænd bare lige give mig en plade Marabou som tak for hjælpen. Ja, selv tak Kvickly! Jeg har derfor mega dårlig samvittighed over at ha kværnet en ½ plade allerede idag.. ! Puuuha… Men hey, det feder jo først imorgen – so why worry today? :)

 

Støvler fra Carla F, Cardigan, nederdel, strømpebukser fra H&M. Tanktop fra kærestens skab…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar