fredag den 12. juni 2009

Thumbs up for Veet

 

Jeg må virkelig indrømme jeg var skeptisk da jeg skulle sprøjte mine ben ind i Veet. Man har jo hørt frygtelige historier om kvinder med store forbrændinger! Men der skal jo være plads til forbedring, så jeg gav Veet en chance. På med skidtet, vente og nå at få koldsved på panden over en prikkende fornemmelse på benet. Minut uret ringer, og jeg skraber og skyller. Lidt bodylotion på, og voila! Smukke glatte ben, som jeg kan være bekendt at vise i shorts!

0913 ben_veet kopi.ashx

Jeg er positivt overrasket!

2 kommentarer:

  1. Vil du fortælle mig hvordan det sjov virker? (: - og hvor meget det koster.

    SvarSlet
  2. Det koster 100kr :) Det er ret nemt. Man sprayer et lag på benene, lader det sidde i mellem 3-6 min alt efter hvor lang tid det tar at fjerne hårene (anbefaler at man lige tager et lille prøvested først) og så ka man nogenlunde se hvor meget tid det skal sidde.. Derefter tager man den skraber som følger med, og skraber cremen af og vasker grundigt med vand. :) Så sku den ged være barberet.. haha

    SvarSlet